Retourneren
Wanneer een bestelling onverhoopt niet aan je wensen voldoet, kun je het product/de producten binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Neem contact met ons op via info@thuismusje.nl om je retour aan te melden. Na aanmelding van je retour ontvang je van ons een retourformulier (deze kun je hieronder ook alvast downloaden) en heb je 14 dagen om het product retour te sturen.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
Vul het retourformulier wat je hier kunt downloaden, en stuur de artikelen inclusief het retourformulier naar:
Thuismusje
t.a.v. retouren
Kapitein Lentingsingel 54
4661 ZG Halsteren
Na ontvangst van je retourzending (mits het product in goede orde ontvangen is) wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening welke is gebruikt tijdens het plaatsen van je bestelling. De oorspronkelijke verzendkosten worden alleen gestorneerd, wanneer de gehele bestelling geretourneerd wordt. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.
Let op! Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die zijn zoekgeraakt in de post, zonder bewijs van verzending.
Wij adviseren daarom om retouren terug te sturen met een track & trace.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@thuismusje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.